Пошук
Навігатор
Інтернет-магазин
Статті
Розваги для дітей
Фото малят
Зворотній зв'язок

Спец. пропозиції

Наше опитування
Яку пошукову систему Ви використовуєте?
Всього відповідей: 131
Статистика
Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0


Форма входу
Логін:
Пароль:


Головна » Статті » Психологія та здоров'я дитини » Вік від 7 до 13 років

Молодший шкільний вік (7–13 років)

Провідна діяльність – пізнання. Навчання в школі і пізнання при цьому можуть не збігатися. Щоб пізнання стало провідною діяльністю, воно повинне бути організоване особливим чином, тобто бути схожим на гру: адже дитина грає тому, що їй хочеться, це діяльність ради неї самої, просто так. Продукт навчальної діяльності – сама людина.

А.Ейнштейн: "Велика помилка думати, що відчуття відповідальності і примус можуть сприяти знаходити радість у тому, щоб дивитися і шукати. Мені здається, навіть здорова хижа тварина втратила б жадність до їжі, якби вдалося за допомогою бича примусити її безперервно їсти, навіть коли вона не голодна, і особливо якщо примусово пропонована їжа нею не вибрана".

Новоутворення.

Основні новоутворення школяра:
  • особова рефлексія;
  • інтелектуальна рефлексія.

Особова рефлексія
У шкільному віці число чинників, що впливають на самооцінку, помітно розширюється.

У дітей у віці від 9 до 12 років продовжує формуватися прагнення на все мати свою точку зору. У них також з'являються думання про власну соціальну значущість – самооцінка. Вона складається завдяки розвитку самосвідомості і зворотного зв'язку з тими, що оточують. Висока оцінка зазвичай буває у дітей в тому випадку, якщо батьки відносяться до них із зацікавленістю, теплотою і любов'ю.

Також до 12-13 років у дитини складається нове уявлення про самого себе, коли самооцінка втрачає залежність від ситуацій успіху-неуспіху, а набуває стабільного характеру. Самооцінка тепер виражає відношення, в якому образ самого себе відноситься до ідеального Я.

Молодший шкільний вік – завершення розвитку самосвідомості.

Рефлексія інтелектуальна
Мається на увазі рефлексія в плані мислення. Дитина починає думати про підстави того, чому вона думає так, а не інакше. Виникає механізм корекції свого мислення з боку логіки, теоретичного знання. Отже, дитина стає здатною підпорядкувати намір інтелектуальної мети, здатний утримати її протягом тривалого часу.

У шкільні роки здатність зберігати і витягувати інформацію з пам'яті удосконалюється, розвивається метапамять. Діти не тільки краще запам'ятовують, але і здатні роздумувати про те, як вони це роблять. У проведених дослідженнях по запам'ятовуванню списку предметів дошкільники не справилися із завданням, а школярі пригадали всі предмети. Вони цілеспрямовано повторювали, організовували в пам'яті, удосконалювали інформацію для того, щоб краще запам'ятати, і потім могли розповісти, до якої техніки вони вдавалися, щоб допомогти своїй пам'яті.

Автор: Олександр Корман
Додав: Kotygoroshko | Переглядів: 1867
Всього коментарів: 0

Контакти
  (032) 247-03-37
  :) 
(093) 46-46-831
   (097) 215-40-46
  kotygoroshko.com.ua
  info@kotygoroshko.com.ua
з 10:00 по 19:00
   субота - з 10:00 по 14:00
        неділя - вихідний
 Доставка по Україні

Кошик
Ваш кошик порожній

Школа Батьківства

Дозвілля

kotygoroshko.com.ua © 2009-2017
Developed by softolab.com