Пошук
Навігатор
Інтернет-магазин
Статті
Розваги для дітей
Фото малят
Зворотній зв'язок

Спец. пропозиції

Наше опитування
Скільки маєте дітей?
Всього відповідей: 1509
Статистика
Онлайн всего: 7
Гостей: 7
Пользователей: 0


Форма входу
Логін:
Пароль:


Головна » Статті » Психологія та здоров'я дитини » Вік від 7 до 13 років

Молодший шкільний вік (7-11 років)

Розумовий розвиток.
7–11 років – третій період розумового розвитку за Піаже – період конкретних розумових операцій. Мислення дитини обмежене проблемами, що стосуються конкретних реальних об'єктів.

Егоцентризм, властивий мисленню дошкільника, поступово убуває, чому сприяють спільні ігри, але не зникає повністю. Конкретно мислячі діти часто помиляються, прогнозуючи результат. Внаслідок цього діти, одного разу сформулювавши яку-небудь гіпотезу, скоріше відкинуть нові факти, ніж змінять свою точку зору.

На зміну децентрациі приходить здатність зосередитися на декількох ознаках відразу, співвідносити їх, враховувати одночасні декілька вимірювань стану об'єкту або події.
У дитини розвивається також здатність в думках простежувати зміни об'єкту.

Відносини з дорослими.
На поведінку і розвиток дітей впливає стиль керівництва з боку дорослих: авторитарний, дозволяючий, індеферентний або авторитетний. Діти краще відчувають себе й успішніше розвиваються в умовах авторитетного керівництва (докладніше про це у блоці "Типи виховання").

Відносини з однолітками.
Починаючи з шестирічного віку, діти все більше проводять часу з однолітками, причому майже завжди одної з ними статі. Посилюється конформізм (як всі так і я), досягаючи свого піку до 12 років. Комунікабельні діти зазвичай добре адаптуються, відчувають себе серед однолітків комфортно і, як правило, здібні до співпраці.

Гра.
Як і раніше багато часу діти приділяють грі. У ній розвиваються відчуття співпраці і суперництва, набувають особового сенсу такі поняття, як справедливість і несправедливість, упередження, рівність, лідерство, підпорядкування, відданість, зрада.

Гра набуває соціального забарвлення: діти вигадують таємні суспільства, клуби, секретні карти, шифри, паролі і особливі ритуали. Ролі і правила дитячого суспільства дозволяють освоювати правила, прийняті в суспільстві дорослих. Ігри з друзями у віці з 6 до 11 років займають більшість всього часу.

Емоційний розвиток.
З моменту, коли дитина пішла у школу, її емоційний розвиток більше, ніж раніше, залежить від того досвіду, який вона набуває зовні поза межами дому.
Страхи дитини відображають сприйняття навколишнього світу, рамки якого тепер розширюються. Нез'ясовні і вигадані клопоти минулих років замінялися іншими, більш усвідомленими: уроки, уколи, природні явища, відносини між однолітками. Страх може приймати форму тривоги або неспокою.

Час від часу у дітей шкільного віку з'являється небажання йти до школи. Симптоми (головний біль, коліки в шлунку, блювота, запаморочення) широко відомі. Це не симуляція, і в таких випадках важливо щонайшвидше з'ясувати причину. Це може бути страх перед невдачею, боязнь критики з боку вчителів, боязнь бути знехтуваним батьками або однолітками.

Автор: Олександр Корман (Джерело)
Додав: Kotygoroshko | Переглядів: 4141
Всього коментарів: 0

Контакти
  (032) 247-03-37
  :) 
(093) 46-46-831
   (097) 215-40-46
  kotygoroshko.com.ua
  info@kotygoroshko.com.ua
з 10:00 по 19:00
   субота - з 10:00 по 14:00
        неділя - вихідний
 Доставка по Україні

Кошик
Ваш кошик порожній

Школа Батьківства

Дозвілля

kotygoroshko.com.ua © 2009-2017
Developed by softolab.com