Пошук
Навігатор
Інтернет-магазин
Статті
Розваги для дітей
Фото малят
Зворотній зв'язок

Спец. пропозиції

Наше опитування
Яку пошукову систему Ви використовуєте?
Всього відповідей: 126
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Форма входу
Логін:
Пароль:

Головна » FAQ

Наш магазин працює у режимі онлайн, тобто ЦІЛОДОБОВО.
Замовлення по телефону приймаються з понеділка по п'ятницю з 10:00 по 19:00 та в суботу з 10:00 по 14:00. Доставка у вихідні та святкові дні оговорюється окремо.

Додав: Kotygoroshko

Ознайомитись з товаром, що продається та його ціною, можна у каталозі інтернет-магазину. У продажу є тільки нові товари.

Ви можете зробити замовлення через інтернет у будь-який час. Для цього треба лише покласти товар у Кошик . Потім необхідно натиснути "Оформити замовлення".

Ваше замовлення обробляється протягом 24 годин і може бути виконане протягом 1-3 днів. Термін виконання може збільшуватися через те, що замовлення поступило в нічний час або у вихідні і святкові дні.
Тому просимо Вас робити свої замовлення завчасно.

Додав: Kotygoroshko

Оплата здійснюється трьома способами:

1. Оплата готівкою при отриманні товару (у межах Львова). При оплаті готівкою Клієнт оплачує кур'єру ціну за товар та доставку за фактом отримання товару.
2. Шляхом перерахування коштів на:

  • на картку Приватбанку
    5167-9855-6052-5636 (Касіян Роман Володимирович)
    Плюс 0,5% комісія, що стягується банком.

  • на розрахунковий рахунок Приватбанку
    Спд Касіян Р.В. р/рахунок 26006053832194, ЄДРПОУ 3011711430, МФО 325321
    Плюс 0,5% комісія, що стягується банком.
    В признеченні вказувати: оплата за товар, дата, Ваше ім'я та прізвище

Перерахування коштів на рахунок необхідно здійснити протягом 24 годин з моменту підтвердження замовлення. В іншому випадку Ваше замовлення буде скасоване. Обробка замовлення до відправки почнеться лише після того як гроші потраплять на наш рахунок. Залежно від того, послугами якого банку Ви користуєтеся, перерахунок може тривати від однієї години до півтори доби.

3. Наложним платежем. Відсоток за пересилку грошей сплачує покупець.

***Передоплата. При відправці по Україні замовлення від 2000 грн. клієнт оплачує 15% передоплати на один з рахунків Приватбанку вказаних вище. Різниця загальної вартості товару і суми здійсненої передоплати повертається продавцю після доставки товару клієнту.
Також передоплата утримується за товар, що був замовлений індивідуально "під клієнта". Сума такої передоплати обумовлюється окремо.
Передоплату можна здійснити на один з рахунків вказаних вище або готівкою у нашому офісі у Львові - вул. Шевченка 315.

Додав: Kotygoroshko

Куди:
Ми готові доставити Ваше замовлення додому, на роботу або в будь-яку іншу точку Львова. Мінімальна вартість замовлення повинна бути не менше 300 грн.

Коли:

  • Доставка виконується протягом 1-3 днів.
  • Термін і час доставки товару кур'єром за вказаною адресою здійснюється за домовленістю між Клієнтом і пунктом продажу.
  • У день виконання замовлення кур'єр Вам зателефонує й узгодить час доставки. Кур'єр дає інтервал 2 години, протягом яких він до Вас під'їде (наприклад з 12:00 до 14:00). Ми рекомендуємо окрім міського телефону залишати також мобільний номер, так можливість додзвонитися до Вас збільшується.
  • Якщо з деяких причин до Вас не додзвонились, просимо зателефонувати нам і оператор скаже час, протягом якого до Вас під'їде кур'єр.
  • Просимо ставитись з розумінням до того, що кур'єр призначає певний інтервал часу, оскільки, на жаль, він не може підлаштувати свій маршрут під одного замовника.

Вартість доставки
У випадку відправлення товару до Львова з іншого міста, перевезення оплачується клієнтом. Вартість доставки по місту при умові, якщо Ви замовили товар на суму від 300 до 2000 грн., обійдеться Вам у 40 грн. За доставку в приміські райони (Брюховичі, Рудне, Винники тощо) утримується доплата 30 грн. При замовленні від 2000 грн. доставка по Львову БЕЗКОШТОВНА.

Додав: Kotygoroshko

Ви можете відмовитися від поставленого нами товару, у випадку, якщо доставлений товар не відповідає тому, що ви замовляли.
Товар може бути повернений безпосередньо у момент доставки.
Товар повинен бути повернений в своїй оригінальній упаковці зі збереженням усіх пломб та ярликів разом із супроводжувальними документами.

У разі, якщо при доставці виявилось, що товар не такий, як Клієнт думав, Клієнт оплачує виклик кур'єра та оплату повернення товару, що буде складати 150 грн.

Обмін і повернення товару належної якості може проводитися протягом 14 днів з дня покупки, якщо він не був у вживанні і якщо збережені його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також товарний чек, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можливо придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

При поверненні товару, який був привезений під індивідуальне замовлення з-за меж України, без вагомих причин, клієнт оплачує штрафну санкцію у розмірі 5% від вартості замовленого товару. (Якщо повернення здійснюється кур'єрською службою інтернет-магазину, то оплачується виклик кур'єра).
Незнання клієнтом цього пункту правил роботи інтернет-магазину, не звільняє клієнта від відповідальності оплачувати таку санкцію.

Для уникнення повернення або непорозумінь при доставці уважно ознайомтесь з детальним описом та характеристиками товару. Рекомендуємо ще раз уточнювати всі деталі по телефону.

Додав: Kotygoroshko

Доставка в інші міста України здійснюється протягом двох-трьох днів через логістичні компанії:

  • САТ
  • Нова Пошта
  • Автолюкс
  • Інтайм
  • Нічний Експрес
  • Міст-Експрес
  • Гюнсел
  • Делівері-Авто
  • Євроекспрес

Крім того, якщо Ви оберете кур'єрську службу, то Ви можете обрати метод
доставки - до дверей чи на склад служби доставки, звідки Вам доведеться
забрати посилку самотужки.

Якщо сума замовлення не перевищує 300 грн., Ви також оплачуєте суму доставки товару по Львову до дверей логістичної компанії, яка складає 40 грн.
Оплата за доставку здійснюється по факту прийняття товару Клієнтом згідно з правилами компанії, що здійснює доставку

Додав: Kotygoroshko

Гарантійний термін на товар, що продається, вказаний в інформації до товарів.
Якщо інформація щодо гарантії не зазначається, тоді такі дані потрібно додатково уточнювати у менеджера під час оформлення замовлення.
Оформлення гарантійного талона здійснюється при доставці і після перевірки виробу. На деякі вироби гарантійним талоном є товарний чек. Гарантія починається з моменту продажу виробу. Несправності, що виникли протягом гарантійного терміну при дотриманні умов гарантії, будуть усунені спеціалізованими сервісними центрами.

Доставка виробу на гарантійне обслуговування здійснюється покупцем за власний рахунок.

Для того, щоб визначити, чи підпадає даний дефект під категорію браку - вам
потрібно самостійно доставити товар на перегляд в сервісний центр або
на склад. Після чого експерт винесе ухвалу щодо даного випадку.

Всі дії відбуваються відповідно до "Закону про захист прав споживачів".

Додав: Kotygoroshko

Самовивіз товару можна здійснити з нашого офісу, що знаходиться у Львові по вул. Шевченка 315. (Рясне-1, приміщення заводу "Електрон").

Додав: Kotygoroshko

Контакти
  (032) 247-03-37
  :) 
(093) 46-46-831
   (097) 215-40-46
  kotygoroshko.com.ua
  info@kotygoroshko.com.ua
з 10:00 по 19:00
   субота - з 10:00 по 14:00
        неділя - вихідний
 Доставка по Україні

Кошик
Ваш кошик порожній

Школа Батьківства

Дозвілля

kotygoroshko.com.ua © 2009-2017
Developed by softolab.com